سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

رشد 47 درصدی کشف مواد مخدر در سال جاری

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت : در سه ماه سال جاری شاهد رشد 47 درصدی کشف مواد مخدر در استان بوده ایم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  حسین چناریان گفت: با توجه به تغییرات شتابان در عرصه های فرهنگی و اجتماعی به ویژه در حوزه خانواده باید قرن حاضر را قرن دگرگونی های پیچیده فرهنگی و اجتماعی بدانیم.

هنوز نگرانی درباره بالا بودن نرخ شیوع اعتیاد در استان کرمان بالا است اما در این زمینه تلاش های گسترده و خوبی انجام شده است.

وی افزود : مواد اعتیاد اور، صنعتی، توهم زا و شیمیایی با وجود اینکه یک قرن در جهان مبارزه انجام شده، شاهد رشد نرخ شیوع و نیز شاهد افزایش عرضه و مصرف هستیم و این یکی از بحران هایی است که جامعه جهانی با آن روبرو است.

چناریان گفت: پدیده مواد مخدر به یک ابزار سیاسی و اقتصادی تبدیل شده شده و امروز دامنه و چرخه اقتصادی مواد مخدر حجم بسیار بالا و بیش از یک هزار و 600 میلیارد دلاری دارد.

وی یاد آور شد : امروز گستره مواد مخدر به شبکه های مجازی نیز وارد شده است و حجم بالای این آسیب نشان می دهد که باید تلاشی روز افزون برای مقابله با این موضوع داشته باشیم.


انتهای پیام /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.