سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان:

ایجاد تالار معاملات کارگزاری های فعال در بورس کمک به توسعه اقتصادی اردبیل است

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت :ایجاد تالار معاملات کارگزاری های فعال در بورس کالا، می تواند کمک شایانی به روند پیشرفت بازارهای مالی و توسعه اقتصادی استان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم مظفری، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل افزود: دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم اولیه بورس کالا با حضور مدیران بورس کالای ایران و کارشناسان دستگاههای اجرایی در محل مرکز آموزش و پژوهش توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل برگزار شد .

وی گفت: این دوره با تاکید مقام عالی استان و با هدف آشنا نمودن کارشناسان دستگاههای اجرایی و فعالان اقتصادی با نحوه عرضه محصولات مختلف، از جمله محصولات کشاورزی در بورس کالای ایران و استفاده از ظرفیت های آن جهت صادرات محصولات استانی به کشورهای همجوار برگزار گردید .

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل افزود : بورس کالا بعنوان یکی از بخش های مهم بازار سرمایه مطرح بوده و به دلیل ظرفیت های ممتاز کشاورزی استان ، توسعه بورس کالا در اردبیل از طریق ایجاد تالار معاملات کارگزاری های فعال در بورس کالا و همچنین استقلال بورس منطقه ای می تواند کمک شایانی به روند پیشرفت بازارهای مالی و توسعه اقتصادی استان داشته باشد .

فلاح، مدیر مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالای ایران نیز نحوه عرضه محصولات کشاورزی در بورس کالا را بصورت عملیاتی تشریح نموده و به مزایای طرح قیمت تضمینی نسبت به خرید تضمینی برای محصولات کشاورزی از جمله کاستن بار مالی دولت، تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان و همچنین کاهش هزینه های نگهداری و انبار داری اشاره نمود.

در پایان این دوره مدرسان به سوالات مطروحه از طرف حضار پاسخ دادند.

 

انتهای پیام/ح

ایجاد تالار معاملات کارگزاری های فعال در بورس کالا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.