سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار روستایی:

شرکت کنندگان در مسابقات نظامی نخبه‌های نیرو‌های مسلح هستند

معاون تربیت و اموزش نزسا گفت: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات نظامی چین و قزاقستان نخبه‌های سپاه و نیرو‌های مسلح هستند.

به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار عبدالله روستایی معاون تربیت و اموزش نیروی زمینی سپاه در جلسه توجیهی تیم‌های اعزامی به مسابقات نظامی چین با اشاره به اینکه افراد تلاشگری در نیروی زمینی در حوزه مسابقات نظامی وجود دارد؛ اظهار داشت: کلیپ‌های مسابقات را آماده می‌کنیم و به همه مجموعه‌های سپاه می‌فرستیم.

وی افزود: واقعا این مسابقات حائز اهمیت است. سوال اینجاست که ایا تکلیف این است که در این مسابقات شرکت کنیم؟ انسان در مدتی که در دنیا زندگی می‌کند به دنبال این است که شرایط را ایجاد کند تا موفقیت و کمال را بدست اورد.

سردار روستایی تصریح کرد: برای اینکه ما بتوانیم به خوبی زندگی کنیم حتما باید توجه کنیم که انچه که انجام می‌دهیم راهی باشد که خدای متعال برای ما قرار داده است.

وی تاکید کرد: ما هرکاری انجام می‌دهیم باید بدانیم که خشنودی خداوند در آن باشد.

معاون تربیت و اموزش نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه برای انجام امر خیر باید شتاب کرد گفت: افرادی که در چنین مسابقاتی شرکت می‌کنند به عنوان نخبه‌های نیروی زمینی هستند.

وی افزود: در صحنه مسابقات سپاه نشان داد که در کار پدافند هوایی و هوابرد و زرهی نخبه شده است؛ اما نباید به همین قدر کفایت کرد.

سردار روستایی با اشاره به اعزام نظامیان به مسابقات چین گفت: ما اگر قرار باشد در این مسابقات به صدر جدول برسیم باید تلاش بسیاری کنیم. در این حوزه تیم‌های خوبی همچون چین و روسیه وجود دارد.

وی یاداور شد: تیم‌های منتخب نیرو‌های مسلح در رشته‌های هوابرد توپخانه ادوات و زرهی از نزسا برای مسابقات نظامیان جهان به چین و قزاقستان اعزام می‌شوند.

وی گفت: انچه که بر روی زمین دیدیم این بود که نیروی زمینی سپاه در مسابقات تلاش کرد.

سردار روستایی گفت: از همه عزیزان توقع داریم که در مسابقات چین و قزاقستان آنچه که توان دارند انجام دهند.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت حضور تیم‌های منتخب نیرو‌های مسلح در مسابقات نظامی چین و قزاقستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.