سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اختصاص 399 میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح‌های عمرانی در خلخال

۳۹۹ میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان‌های خلخال و کوثر اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بشیر خالقی نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان خلخال اظهار داشت:  امسال از محل اعتبارات استانی 399 میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان‌های خلخال و کوثر اختصاص یافته است که به طور حتم در تسریع اجرای پروژه‌های این شهرستان‌ها بسیار موثر خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه این اعتبارات نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته که این موضوع سبب می‌شود رسیدگی به امور مردم و محرومان و عمران و آبادانی این شهرستان‌ها با موفقیت به اتمام برسد و شاهد دستیابی به تمامی اهداف خود در راستای رسیدن به رشد و آبادانی منطقه باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر اعتبارات اختصاص یافته برای شهرستان کوثر با 12 میلیارد و 900 میلیون تومان و شهرستان خلخال با 27 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که انتظار می‌رود مسئولان امر در حوزه خدمات‌رسانی به مردم و عمران و آبادانی بیش از پیش عمل کنند.

خالقی بیان کرد: از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی که با تخصیص این اعتبارات در نظر گرفته شده می‌توان به اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی در دست اقدام در بخش شهر و روستا نظیر احداث راه‌های روستایی، آبرسانی به روستاها، خانه های بهداشت، مدارس و عمران و بهسازی محیط‌های روستایی و شهری اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز پیگیر مطالبات بحق مردم شهرستان کوثر در خصوص آغاز عملیات اجرایی خط انتقال و پایاب سد گیوی هستیم که امیدواریم اعتبارات لازم در این خصوص هر چه سریع‌تر جذب شده و تخصیص یابد و نیاز است که برای اجرای هر چه سریع‌تر و موفق‌تر پروژه‌ها از ظرفیت‌های بخش خصوصی نیز استفاده شود.

 

انتهای پیام/ع

اجرای طرح‌های عمرانی خلخال

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.