سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

برگزاری فینال رقابت‌های تنیس بانوان کشور

مسابقات رده بندی و فینال رقابت‌های تنیس دسته دوم باشگاه‌های کشور جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید کاظم چابک سرپرست هیات تنیس فارس گفت: مسابقات رده بندی و فینال رقابت‌های تنیس دسته دوم باشگاه‌های کشور با حضور ۱۹ تیم از استان‌های سراسر کشور از روز یکشنبه گذشته در شیراز و در مجموعه باغ عفیف آباد برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات در ۶ گروه برگزار و تیم‌ها در ۵ گروه ۳ تیمی و ۱ گروه ۴ تیمی به صورت دوره‌ای با هم رقابت کردند ادامه داد: پس از برگزاری مسابقات مقدماتی ۴ تیم شهید عابدینی قزوین ب، کارمانیا کرمان، یونیک شیراز الف، و گترو اصفهان به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.

چابک افزود: رقابت‌های رده بندی و فینال این مسابقات جمعه ۲۳ تیر ماه ساعت ۹ صبح در زمین‌های تنیس مجموعه باغ عفیف آباد برگزار می‌شود.

غمناک نماینده فدراسیون تنیس کشور با اشاره به برگزاری رقابت‌های بین المللی تنیس در شیراز تصریح کرد: با تائید زمین‌های تنیس موجود در منطقه هوابرد شیراز از سوی کنفدراسیون آسیا پیشنهاد برگزاری رقابت‌های بین المللی را در شیراز داده ایم که مورد تصویب نهایی قرار گرفته است و با هماهنگی با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان فارس این مسابقات با حضور ورزشکاران خارجی در آینده نزدیک در شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

برگزاری مسابقات تنیس در مجموعه باغ عفیف آباد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.