سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور؛

جایگاه زنان در حوزه های مختلف تقویت شود

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور خواستار تقویت جایگاه زنان در حوزه های مختلف شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ مولاوردی،معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در دیدار با استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید جایگاه زنان در حوزه های مختلف تقویت شود،گفت: در حال حاضر ما از نظر منابع و کمبود و ضعفی نداریم.

وی با بیان اینکه آنچه در کشور ما باید به آن توجه شود مدیریت منابع، شناسایی ظرفیت ها و مدیریت آن ها است،افزود: دولت تاکنون فراتر از انتظار در تحقق اقتصاد مقامتی واقع شده و دراین راستا نیز می طلبد مجموعه حاکمیت با عظم ملی کمک حال دولت باشند تا به برنامه های خود جامعه عمل بپوشاند.

پرویزی،استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: فاز نخست طرح فولاد قاین‌ تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد که موجب تحولات قابل توجهی در حوزه اشتغال استان خواهد شد.

وی افزود: مطالعات بسیار خوبی برای توسعه معادن زغال سنگ، تولیدبرق و پتروشیمی، جذب سرمایه‌گذار و راهکارهای مناسب برای ایجاد اشتغال در استان انجام شده است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه تأمین آب شرب استان گفت: در بحث حفر چاه‌های عمیق نیز اقدامات خوبی در دست انجام است که اگر به نتیجه برسد اقدامات ارزشمند جدیدی در این حوزه انجام می شود.
انتهای پیام/ب


تحول در اشتغال استان با بهره برداری از طرح فولاد قاین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.