سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

رسالت اتاق بازرگانی بهبود فضای کسب و کار برای فعالان اقتصادی است

رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گفت: بهبود کیفیت کسب و کار برای فعالان اقتصادی از رسالات مهم این اتاق است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  مهدی طبیب زاده ,رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی در مراسم افتتاحیه سمینار داوری دادرسی جنوب شرق کشور که با حضور معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: بهبود کیفیت کسب و کار بر ای فعالان اقتصادی از رسالات مهم این اتاق است.


وی فعالان اقتصادی را سربازان سلحشور حوزه اقتصادی دانست و گفت: همان طور که  ما در دوران دفاع مقدس بسیج میشدیم تا رزمندگان ما با طیب خاطر و مطمن پشتیبانی از مملکت دفاع کنند و ما باید شرایط را فراهم کنیم تا فعالان اقتصادی با آرامش به کار خود ادامه دهند.


طبیب زاده افزود: فضای کسب و کار در کشور ما نسبت به دنیا وضعیت چندان خوبی ندارد و استان کرمان نیز وضعیت مناسبی در کشور ندارد.


وی تصریح کرد: کمیسیون اتاق بازرگانی کرمان اقداماتی در بعبود شرایط و رفع موانع کسب و کار را داشته است به طوری که استان کرمان رتبه دوم شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی را کسب کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی گفت: امروز این تریبون فراهم شده است تا با شفافیت و صراخت مشکلات فضای کسب و کار مطرح و راهکارهای خوبی در این زمینه ارایه شود.


طبیب زاده افزود: امروز همه ما در معرض تهدیدات داخلی و خارجی هستیم که باید جبهه داخلی را تقویت کنیم.


وی از ظرفیت ها و پتانسیل‌های استان کرمان نام برد و تصریح کرد: استان کرمان ظرفیت های بسیار بالایی دارد و توان بسیار زیادی برای بیشتر کار کردن دارد.


وی با اشاره به قانون بهبود فضای کسب وکار خواستار تشکیل دادسراها و دادگاه های ویژه فعالان اقتصادی شد و گفت: شعبه وبژه فعالان اقتصادی در دادگستری استان کرمان تشکیل شده است.


انتهای پیام/س

رسالت مهم اتاق بازرگانی بهبود فضای کسب و کار برای فعالان اقتصادی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.