سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان

آغاز المپیاد دادرسان هلال احمر سیستان و بلوچستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت:پنجمین المپیاد مهارت های دادرسان مرحله استانی از امروز به مدت سه روز در زاهدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،رسول راشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر  استان  اظهار داشت: این مرحله از المپیاد با حضور هفت تیم 14 نفره برادران و 11 تیم 14 نفره خواهران از شهرستان های مختلف استان به همراه سرپرستان و مربیان آموزش و پرورش در اردوگاه فاطمه الزهرا(س) زاهدان در حال برگزاری است.


راشکی افزود: در این مرحله از رقابت ها دانش آموزان شرکت کننده در رشته های ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و احیای قلبی و ریوی، خونریزی و پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اسکان اضطراری، اطفاء حریق، پناه گیری و خروج ایمن، حمل مصدوم و حمل بک برد با هم به رقابت می پردازند.


وی افزود: این المپیاد یکی از برنامه های آموزشی است که به منظور رشد و شکوفایی استعدادهای علمی و امدادی، افزایش روحیه کار جمعی و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان عضو جوان هلال احمر طرح ریزی و اجرا می شود.


سیستان و بلوچستان با 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت و 187 هزار و 502 کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود که بنا به گفته علی اوسط هاشمی استاندار این استان افزون بر 51 درصد جمعیت استان در روستاها و بقیه در شهرها سکونت دارند.


انتهای پیام/ع

اغازالمپیاددادرسان هلال احمر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.