سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خشونت وحشیانه پلیس آمریکا؛ داستانی که پایان ندارد+فیلم

در این خبر باز هم شاهد موردی دیگر از ضرب و شتم وحشیانه یک شهروند توسط نیروهای پلیس آمریکا هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خشونت غیر طبیعی ماموران پلیس آمریکا همواره در صدر اخبار جهان قرار دارد، معضلی که با وجود سیل انتقادهای فراوان همچنان پا برجاست و هر از گاهی ویدئوهایی که توسط شهروندان آمریکایی به صورت پنهانی از رفتار فوق العاده خشونت آمیز آنها ضبط می شود، در شبکه های اجتماعی منتشر می گردد و کاربران هم موجی از خشم خود را روانه آنها می کنند.

ایجاد وحشت بین شهروندان به جای تامین آرامش 

تکرار چنین اقداماتی از سوی پلیس های آمریکایی نشان از نهادینه شدن این رفتارهای غیر حرفه ای و خشن در دستگاه امنیتی این کشور دارد ، ماموران امنیتی پلیس در هر کشوری بر اساس وظیفه ذاتی خود ، عهده دار تامین امنیت شهروندان و مبارزه با خلافکاران است اما پلیس آمریکا خود تولید کننده هراس و هرج و مرج است و ظاهرا در لیست وظایف آنها تامین امینت شهروندان از قلم افتاده و خشونت علیه آنها جایگزین شده است.


سیاه پوستان مقیم آمریکا هم که در لیست قربانی های خشونت پلیس جای خود را دارند و به نوعی در راس قربانیان قرار می گیرند، وقتی آنها به هم نژادان خود رحم نمی کنند، دیگر چه انتظاری از رفتار آنها نسبت به سیاه پوستان می رود.


در ادامه فیلمی را تماشا می کنید که توسط یک شهروند از پنجره خانه اش گرفته شده که شهروندی را زیر مشت و لگد های پلیس به تصویر می کشد.

انتهای پیام/

قربانیان خشونت پلیس آمریکا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.