سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

کشف کالای قاچاق میلیاردی/ کشف بیش از ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق

خبر‌های پلیس فارس در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دوم اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آباده گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان در محور آباده به شیراز به ۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو ها، ۱۷ قوطی مواد نیروزای ورزشی، یک هزار و ۳۱۸ ثوب پوشاک، ۴۴۹ قوطی مواد نیروزا، ۵۸ کیلوگرم عسل، ۱۴۵ بطری سس، ۴۰ قوطی شیر کاکائو، ۲۴ جفت کفش، یک دستگاه جاروبرقی، دو دستگاه کولر گازی و یک دستگاه یخچال قاچاق کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این خصوص ۶ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده نیروی انتظامی ارسنجان از کشف ۲۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق خبر داد.
سرهنگ احمد فداکار فرمانده نیروی انتظامی ارسنجان گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور ارسنجان به سعادت شهر به یک دستگاه تریلر کشنده مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت هیدرو کربن (روغن سنگین) قاچاق را کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ن

خبرهای نیروی انتظامی فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.