سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

بیش از هزارو 500 نفر از دانشگاهیان همدان به عتبات عالیات اعزام می شوند

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان گفت: بیش از 1700 نفر از دانشگاهیان استان به عتبات عالیات اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن ورمزیار افزود: ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از 10 تیرماه آغاز شده و تا 22 تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اعزام دانشگاهیان از نیمه مردادماه آغاز می‌شود اظهار داشت: امسال هفدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات است که شامل دانشجویان دختر و پسر مجرد، زوج‌های متأهل و کارکنان و اساتید دانشگاه است.

 وی عنوان کرد: از استان همدان 5 کاروان در قالب هر کاروان 38 نفر اعزام می‌شود اما امیدواریم مجوز اعزام 4 کاروان دیگر را نیز اخذ کنیم.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان همدان بیان کرد: تا کنون هزینه قطعی اعزام اعلام نشده است اما بر اساس قیمت سال گذشته کاروان زمینی یک میلیون و 100 هزار تومان و کاروان هوایی با یک میلیون و 700 هزار تومان اعزام خواهند شد.

 ورمزیار با بیان اینکه انتخاب دانشگاهیان برای اعزام به صورت قرعه‌کشی انجام می‌شود افزود: به کلیه متقاضیان تسهیلاتی به منظور تأمین هزینه‌های اعزام ارائه می‌شود.

وی در پایان گفت: تسهیلات برای کاروان‌های زمینی به ازای هر نفر یک میلیون تومان و برای کاروان‌های هوایی یک میلیون و 500 هزار تومان است.

انتهای پیام/ ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.