سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خا؛

کشف بیش از 56 کیلوگرم هروئین در خاش

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خاش از کشف 56 کیلو و 575 گرم مواد مخدر از نوع هروئین در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سرهنگ غلامرضا نورا،گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خاش و پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان باندی که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو اقدام به انتقال موادمخدر از مرزها به عمق استان می کردند، شناسایی شد.


وی افزود: اعضای این باند مسلح، شب گذشته با یک دستگاه خودروی پژو 405 در محورهای فرعی شهرستان "خاش"، گرفتار کمین یگان های عملیاتی پلیس شدند و با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.


سرهنگ نورا با اشاره به حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه شدید، گفت: قاچاقچیان که توان مقابله با آتش پر حجم ماموران را نداشتند با به جا گذاشتن خودروهای حامل مواد مخدر و با استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شده و ماموران در پاکسازی منطقه درگیری 56 کیلو و 575 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.


جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خاش در پایان به تلاش ماموران برای دستگیری این قاچاقچیان اشاره و افزود: يکي از ماموريت هاي مهم پليس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلاي خانمان سوز جامعه است و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

 

انتهای پیام/گ

 

ماموران و دستگیری قاچاقچیان هروئین

برچسب ها: کشف ، هروئین ، خاش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.