سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

افزایش اعتبارات اشتغال مددجویان

امسال اعتبارات اشتغال مددجویان، نسبت به سال ۹۵ بیش از ۱۴۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد استان اعتبار تخصیصی مددجویان در سال جاری را افزون بر ۵۴ میلیارد ریال برشمردوگفت: از مجموع این اعتبار بیش از ۳۶ میلیارد تومان آن از محل منابع قرض الحسنه بانک ها و ۱۷ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال هم از محل اعتبارات داخلی امداد پیش بینی شده است.

وی سهمیه مددجویان کمیته امداد استان در حوزه طرح های اشتغال زایی را افزون بر دو هزار و۵۰۰ طرح در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: این طرح ها در بخش های کشاورزی،دامداری،صنایع دستی،خدمات،صنفی وصنعتی به مرحله اجرا می رسد.

اهرابی اظهار کرد:بیش از ۶۰ درصد این طرح ها در بخش های دامداری و کشاورزی و در مرحله بعدی در بخش خدمات به مرحله اجرا برسد.

وی با بیان این که کل اعتبارات ابلاغی در حوزه اشتغال زایی در سال ۹۵ بیش از ۲۱ میلیارد ریال بود، تصریح کرد: کمیته امداد استان در سال گذشته در بین دستگاه های اجرایی رتبه نخست در زمینه تعداد ایجاد اشتغال پایدار و ثبت  درسامانه رصد را کسب کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان گفت:امسال بیش از شش هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد ازدوره های آموزش های فنی وحرفه ای در قالب مهارت آموزی، پایدار سازی و توسعه، کارآفرینی و حرفه آموزشی دانش آموزان بهره مند خواهند شد.

گفتنی است:سال گذشته دو هزار شغل برای افراد تحت حمایت کمیته امداد استان ایجاد شد که برای ایجاد این شغل ها  ۲۸ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع بانکی و کمیته امداد هزینه شد.

انتهای پیام/آ

ارائه اعتبارات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.