سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

همه مردم بطور یکسان از خدمات درمانی بهره مند شوند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت:خدمت رسانی به گونه‌ای باشد که دسترسی برای تمام افراد جامعه به خصوص آنهایی که از مرکز فاصله دارند فراهم شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با مدیر کل و معاونان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت:اگر مردمی که در روستا زندگی می‌کنند و بیشتر آنها وسیله ندارند بخواهند برای هر موضوعی و خدمتی به شهر بیایند باید هزینه زیادی را پرداخت کنند پس باید شرایط به گونه‌ای باشد که خدمت‌رسانان بتوانند با زحمت و خرج کمتر خدمت بیشتری ارائه کنند.

وی افزود:متأسفانه در برخی از مکان‌ها کارفرمایانی هستند که با یک قرار داد موقتی ممکن است چندین سال از یک کارگر استفاده کنند که در اینجا حقوق این کارگران ضایع می‌شود و شما مجریان قانون باید آنها را شناسایی و در دفاع از حق آنها اقدام کنید.

آیت‌الله سید علیرضا عبادی گفت:سازمان تأمین اجتماعی نهادی ارزشمند است گاهی خلأ هم ممکن است وجود داشته باشد پس باید خلأها پر شود و کسی که انگیزه الهی او قوی باشد می‌تواند از زاویه معنوی برای خود کسب ثواب کند.

انتهای پیام/غ

لزوم خدمت رسانی یکسان به همه شهرستان ها 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.