سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورناصری در گفتگو با باشگاه خبرنگاارن جوان مطرح کرد؛

ورود 40 فضای آموزشی‌ و پرورشی جدید به پایتخت

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران از ایجاد فضاهای جدید آموزشی، پرورشی و ورزشی برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

داریوش ورناصری رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص توجه به تأمین فضای آموزشی برای سال تحصیلی آینده اظهار کرد: برای مهر‌ماه از مجموع طرح‌های تعریف شده حدود 40 فضای آموزشی پرورشی و ورزشی به فضاهای موجود اضافه خواهد شد و این طرح‌ها از ابتدای سال 96 جزو برنامه‌ریزی‌ها بوده تا در سال تحصیلی جدید بهره‌برداری شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر ساخت سازه‌های جدید تجهیز مدارس موجود نیز در دستور کار قرار دادیم و حتی اگر تأمین اعتبار بیشتری داشته باشید می‌‌تواند تعداد طرح‌های عمرانی را بیشتر از رقم اعلام شده توسعه دهیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران با بیان اینکه از سال 92 استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی آغاز شده عنوان کرد: از دیگر اقداماتی که برای تأمین فضای ‌آموزشی استاندارد مورد توجه قرار دادیم، اتمام استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی در شهرستان‌های استان تهران است که نزدیک به یک هزار مدرسه اکنون سیستم گرمایشی گازی دارند و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد مدرسه را به سیستم موتور خانه مجهز خواهیم کرد و در شهر تهران تمامی مدارس از این مسئله بهره‌مند شدند.

ورناصری در مورد مقام‌سازی فضاهای آموزشی تصریح کرد: تعداد دقیقی برای این امر وجود ندارد و به شرط تأمین اعتبار می‌‌توان تعداد مدارس بیشتری را برای این کار تحت پوشش قرار داد.

وی بیان کرد: یکی از اقداماتی که امسال مورد توجه قرار گرفته آسفالت کردن محوطه مدارس و ایزوگام پشتبان‌ها است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران در مورد وضعیت تأمین فضای آموزشی در منطقه 22 که دچار کمبود مدرسه است، گفت: تعداد پروژ‌ه‌های تعیین شده برای این منطقه پنج ساختمان بوده و سه الی چهار طرح جدید نیز به آن اضافه خواهد شد البته نیاز این منطقه بیش از 100 مدرسه است پس در سال‌های آتی با فرض تعداد موجود دانش‌آموزان مشکل کمبود فضا نداشته باشیم.

ورناصری یادآور شد: برای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در این منطقه علاوه بر بررسی قانونی برای اجرای ماده 18 شوراهای آموزش و پرورش کمک‌های خیرین نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

منطقه 22 نیازمند کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.