سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار جامعه ورزشی گلستان با امام جمعه گرگان

جامعه ورزشی گلستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ در این دیدار که به مناسبت روز ورزش پهلوانی و زورخانه ای تشکیل شده بود آیت الله نورمفیدی گفت:هیچ زینتی برای انسان بهتر از فتوت و جوانمردی نیست.


وی افزود:فتوت و جوانمردی نباید در بحث ورزش مورد غفلت قرار بگیردوخصلت فروتنی و تواضع خصلت بارز ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای بوده و هست.


وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به فرهنگ پهلوانی و جوانمردی توجه خاص دارد، چون جوانان پرورش یافته در مکتب ولایی در حفظ اسلام، عزت، شرف و ایثار تلاش می کنند.


آیت الله نورمفیدی افزود : دشمنان تلاش می کنند، به خصوص در فضای مجازی جوانان را به انحطاط و گمراهی بکشنند، اما جوانان و خانواده ها باید کاملا هوشیار باشند.


وی تصریح کرد: ورزش پهلوانی مایه افتخار ماست این ورزش که در آن معرفت و معارف اسلامی، ارزش های انسانی و اخلاق دیده می شود باید گسترش پیدا کند.


وی ادامه داد: پدران و مادران، مربیان، دستگاه های فرهنگی و رسانه ای باید متوجه اینگونه ترفندها باشند و باید برای این ظرفیت جوان، فضا و شرایط مطلوب فراهم کرد، که فضاهای ورزش پهلوانی از جمله این فضاها است.

 

انتهای پیام / ا

 

پایان المپیاد ورزشی گلستان با قهرمانی گرگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.