سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل محمدی: بازیکنان جوان تراکتورسازی نیاز به بازی های دوستانه دارند/ انتظار این قرعه سخت در ابتدای لیگ را نداشتم

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: انتظار این قرعه سخت را نداشتیم اما به هر حال باید در 3 هفته ابتدایی با وجود تغییرات زیاد و استفاده از جوانان 3 دیدار سخت را تجربه کنیم.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل تیم امید، اظهار داشت: بازی خوبی بود و سبب شد شناخت بیشتری نسبت به تیمم پیدا کنم اما متاسفانه 3 بر صفر شکست خوردیم.

او افزود: در ابتدای مسابقه یک مصدومیت بد را تجربه کردیم که سبب ناراحتی ما شد.ا اردوی سختی را در تهران پشت سر می گذاریم و صبح و بعدازظهر در حال انجام تمرینات سخت هستیم. ما صبح امروز نیز تمرین داشتیم اما با این شرایط نیز نتیجه خوبی کسب نکردیم و شکست خوردیم.

گل محمدی ادامه داد: در آخرین دیدار تدارکاتی‌ در تهران روز جمعه 23 تیر ماه به مصاف سپاهان می رویم و پس از آن به تبریز بازخواهیم گشت. در تبریز نیز به مصاف گسترش فولاد می‌رویم و آماده حضور در لیگ می شویم.

سرمربی تراکتورسازی درباره فصل نقل و انتقالات این باشگاه عنوان کرد: شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم و به هیچ وجه خوب نیست که یک تیم از حضور در 2 پنجره نقل و انتقالات محروم باشد اما باید شرایط را بپذیریم و فقط تمرین کنیم. ما به جوانان تراکتور اعتماد کردیم و این یک فرصت خوب برای جوانان باشگاه است تا به خوبی از آن بهره‌ببرند.

او در خصوص اهداف تراکتور گفت: تمام تلاش ما کسب بهترین عملکرد است اما ما در برخی پست‌ها کمبود بازیکن داریم و مصدومیت هادی محمدی در دیدار امروز تعداد بازیکنان ما را کاهش داد. همانطور که گفتم تنها کاری که می‌توانیم بکنیم سخت تمرین کردن و تلاش بیشتر است،

گل محمدی در خصوص قرعه سخت این تیم افزود: انتظار این قرعه سخت را نداشتیم اما به هر حال قرعه‌کشی است و ما باید در 3 هفته ابتدایی با وجود تغییرات زیاد و استفاده از جوانان 3 دیدار سخت را تجربه کنیم. در لیگ همه تیم‌ها باید با هم بازی کنند و ما نیز تلاش می‌کنیم از این 3 بازی سخت دست پر بیرون بیاییم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص احتمال بازگشت محسن بنگر به تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با بنگر صحبتی نداشتیم و مشخص نیست این بازیکن به ما اضافه می شود یا خیر.

انتهای پیام/

تعجب گل محمدی از قرعه سخت تیمش در هفته های ابتدایی لیگ برتر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.