سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

مانور اطفاء حریق جنگل‌ها و مراتع ۵ استان ‌کشور در جنگل‌های ارسباران ‌برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، مانور اطفاء حریق در جنگل‌ها و مراتع با حضور تیم‌های مدیریت بحران پنج استان شمال غرب کشور در منطقه فندق لوی جنگل‌های ارسباران اهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مانور اطفاء حریق جنگل‌ها و مراتع 5 استان کشور در منطقه فندق لوی جنگل‌های ارسباران شهرستان اهر‌ برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مانور اطفاء حریق در جنگل‌ها و مراتع این بار به میزبانی آذربایجان شرقی و شهرستان اهر و ارسباران با حضور تیم‌های مدیریت بحران و مسئولان ذی‌ربط استان‌های همدان، اردبیل، آذربایجان غربی، کردستان و زنجان برگزار شد.

این مانور در چهار استان کشور و با مشارکت سایر استان‌ها برگزار شد که آذربایجان شرقی در این راستا به‌عنوان استان معین انتخاب‌شده و 5 استان شمال غرب کشور نیز در این مانور مشارکت می‌کنند و شهرستان اهر در این جهت به‌عنوان پایلوت انتخاب‌شده که فرماندهی بحران در این مانور بر‌عهده فرماندار بود.

متأسفانه هر ساله شاهد آتش‌سوزی در اغلب جنگل‌ها و مراتع در استان‌ها و شهرستان‌ها هستیم و مانور اطفاء حریق در جنگل‌ها و مراتع به‌منظور آمادگی نیروهای مدیریت بحران برگزار که یکی از اهداف آن، شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های امداد رسان بود تا سایر استان‌ها و شهرستان‌ها که دارای جنگل و مراتع هستند از تجربیات این مانور استفاده کنند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.