سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقدم: قسمت نبود در هندوستان به مدال برسم

پرتابگر تیم ملی دو و میدانی کشورمان گفت:تمام تلاشم را به کار گرفتم تا بتوانم در هندوستان به مدال برسم اما قسمت نبود تا به آن نتیجه دلخواهم، دست پیداکنم.

رضا مقدم در گفت و گو با خبرنگارحوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اینکه چرا نتوانست در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال دست پیدا کند، بیان کرد: به دلیل اشتباه خودم نتوانستم به مدال مسابقات قهرمانی آسیا برسم و متاسفانه در نحوه تمریناتم اشتباهات جزئی داشتم که در روز مسابقه به آن ها پی بردم و قول می دهم در مسابقات بعدی دیگر این نواقص را نداشته باشم تا بتوانم به مدال برسم.

وی ادامه داد: دلشاد نظراف که در المپیک ریو به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده بود در این مسابقات قهرمانی آسیا هم با پرتابی به میزان 76 متر توانست بدون هیچ مشکلی به مدال طلا برسد.همچنین ورزشکاران چین،کره جنوبی و قطر هم از رقیبان اصلی من برای کسب مدال محسوب می شدند. به هر حال قسمت نبود در اودیشا برای کشورم مدال آوری کنم.

رضا مقدم درباره نتیجه تیم ملی دو و میدانی در هندوستان گفت:تاکنون سابقه نداشت که تیم ملی دو و میدانی در مسابقات قهرمانی آسیا به چهار مدال طلا دست پیدا کند و در مجموع نتایج خوبی توسط ورزشکاران کشورمان در هندوستان رقم خورد.از چند وقت دیگر هم تمریناتم را برای حضوری قدرتمند در مسابقات پیش رو شروع می کنم تا بتوانم این نتیجه ضعیف را در اندونزی جبران کنم.

انتهای پیام/

مقدم:  نتیجه خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کردیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.