سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرادی: ناکام بزرگ دو و میدانی ایران در هندوستان بودم

دونده نیمه استقامت کشورمان گفت: برای کسب مدال رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا تلاش زیادی کردم اما ناکام بزرگ این رقابت ها لقب گرفتم.

امیرمرادی دونده نیمه استقامت ایران در گفت و گو با خبرنگارحوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد نتایج تیم ملی ایران در مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا از کیفیت بالایی برخوردار بود و خوشبختانه نتایج خوبی از سوی ورزشکاران کشورمان در این بازی ها رقم خورد. البته خودم  اشتباهاتی مرتکب شدم که امیدوارم در مسابقات بعدی این اشتباهات را کنار بگذارم و به مدال برسم.

دونده نیمه استقامت کشورمان درباره دلیل ناکامی اش در کسب مدال مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در فینال دوی 800 متر تلاش زیادی برای کسب مدال انجام دادم اما این امر بی فایده بود و در نهایت در جایگاه ششم قرار گرفتم.

او درباره نتایج تیم ملی  دو و میدانی در این دوره از مسابقات گفت:دوندگان کشورمان نه تنها در این مسابقات درخشان ظاهر شدند بلکه از لحاظ مدالی هم فوق العاده بودیم و توانستیم بهترین نتیجه تاریخ تیم ملی دو و میدانی ایران را در هندوستان رقم بزنیم.

امیرمرادی درباره برنامه بعدی اش گفت:پس از استراحتی کوتاه مدت تمریناتم را زیر نظر برادرم به صورت جدی پیگیری می کنم تا بتوانم این ناکامی بزرگ را در بازی های داخل سالن ترکمنستان جبران کنم.

انتهای پیام/

ناکامی مسابقات هندوستان را در ترکمنستان جبران می کنم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.