سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

فارس میزبان مسابقات بین‌المللی ورزشی

مسابقات بین المللی ورزشی در فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به ۲ رقابت بین‌المللی در رشته‌های ورزشی اتومبیلرانی و فوتبال در ماه‌های آینده اظهار کرد: این رقابت‌ها شهریور امسال با حضور شرکت کنندگانی از کشور‌های مختلف در شهرستان‌های مرودشت و ارسنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح ساخت کمپ رهبران جوان در این شهرستان افزود: این کمپ در منطقه همایجان از توابع شهرستان سپیدان ساخته می‌شود.

کامیاب ادامه داد: وسعت این کمپ ۳ هکتار و اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت آن ۱۰ تا ۱۴ میلیارد تومان برآورد شده، که با تامین ۴ میلیارد تومان کار اجرای آن آغاز می‌شود و امیدواریم با تامین اعتبار ملی این مجموعه تا پایان سال آماده بهره‌برداری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس اضافه کرد: این کمپ ظرفیت اقامت برای ۵۰۰ نفر را فراهم می‌کند و مکانی برای برگزاری دوره‌های توانمندسازی جوانان جهان اسلام است.

کامیاب اظهار کرد: کمپ رهبران جوان استان فارس دارای امکانات اسکان، تغذیه، تفریحی، ورزشی و آموزشی بوده و می‌تواند نیاز‌های اردویی کشور را پاسخگو باشد.

وی گفت: بر اساس تفاهم‌های انجام شده قرار است سالانه چند دوره از برنامه‌های توانمندسازی جوانان جهان اسلام در این کمپ برگزار شود.

انتهای پیام/ن

فارس در شهریور ماه میزبان مسابقات بین المللی ورزشی است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.