سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

اعزام زائران حج تمتع مازندرانی به عربستان از ۲۷ مردادماه

نخستین گروه از زائران حج تمتع مازندرانی  ۲۷ مردادماه امسال به عربستان اعزام می‌شوند.

ساداتی مدیر کل حج و زیارت مازندران  در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه پرواز نخستین گروه از زائران مازندرانی از فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری انجام می‌گیرد گفت: اعزام زائران مازندران به مکه مکرمه یک هفته به طول می‌انجامد.

وی با بیان اینکه حج تمتع امسال سی تا سی و سه روزه است افزود: حدود ۳ هزار و ۳۳۵ نفر در قالب ۲۴ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مدیر کل حج و زیارت مازندران گفت: زائران مازندرانی امسال ابتدا به مکه مکرمه اعزام می‌شوند و پس از انجام اعمال  مناسک حج  بمدت ۵ روز در مدینه منوره برای زیارت خواهند ماند.

ساداتی به زائران مازندرانی توصیه کرد قوانین کشور عربستان را رعایت کنند و از حمل مواد مخدر، تبلت خودداری کنند و همکاری لازم با خدمه، مدیران و معاونان داشته باشند.

وی گفت:زائران مازندرانی ۱۰ روز قبل از اعزام به حج تمتع واکسن‌های مننژیت و آنفلونزا را برای پیشگیری از بیماری های واگیردار ترزیق کنند.

مدیر حج و زیارت مازندران افزود: برای نخستین بار امسال دستبند‌های مخصوص به زائران در هنگام سفر مکه داده می‌شود که در این دستبند اطلاعات شناسایی روی کارت  افراد ذخیره شده است.

انتهای پیام/آ

۲۷ مرداد آغاز اعزام حجاج مازندرانی به مکه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.