وی با تاکید بر اینکه هیچ ارادهای برای مشکلات زیستمحیطی در مدیریت کلان استان مشاهده نمیشود تصریح کرد: منابع خودرویی در حوزه زیستمحیطی بسیار مهم هستند و موتورسیکلتها مشکلات فراوانی در شهر قم ایجاد کردهاند اما هیچ اقدام عملی در این حوزه نمیبینیم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه در کل دنیا توسعه حمل و نقل عمومی را حتما با ایجاد محدودیت برای حمل و نقل خصوصی امکانپذیر میدانند گفت: خیلی متاسفیم که در شورای ترافیک استان قم تصمیم بر این شده که بخشی از جداسازی خط بی آر تی در بلوار شهید دلآذر جمعآوری شود چراکه این تصمیمی غیرکارشناسی است.
وی بیان کرد: در بسیاری از کشورهای دیگر که ترافیک را مدیریت کردهاند محدودیت ایجاد کرده و بخشی از خیابان را به روشهای مختلف برای بخش خصوصی محدود کردهاند.
ذاکریان تصریح کرد: پس از زحماتی که در طول سالیان فرهنگ سازی شد و جداسازی برای بی آر تی صورت گرفت تصمیماتی در شورای ترافیک برخلاف این مساله اتخاذ میشود که واقعا جای تاسف دارد.
وی با تاکید بر اینکه مشکل ترافیک بین پردیسان و شهر قم با جداسازی بخشی از بلوار الغدیر با بی آر تی حل میشود گفت: به جای این کار مردم به استفاده بیشتر از حمل و نقل خصوصی تشویق میشوند و هر روز مشکل آلودگی هوا بیشتر میشود.
انتهای پیام/ز