سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی در نطق میان دستور:

معضل بیکاری نتیجه غفلت از سیاست‎های اقتصاد مقاومتی است

نماینده قزوین گفت: وجود متقاضیان اشتغال به خصوص جوانان و تحصیل کردگان مبین غفلت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان داود محمدی نماینده مردم قزوین در نطق میان دستور مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نزدیک به دو ماه از انتخابات ریاست جمهوری می گذرد و مردم با حضور در پای صندوقهای رای همگان را به حیرت وا داشتند.

وی افزود: امیدوارم دولت آینده با توان و انرژی مضاعف بتواند در برابر چالش های کشور بویژه در حوزه اقتصادی، معیشتی و اشتغال اقدام کند.

محمدی ادامه داد: بی تردید پرهیز از دوقطبی کردن جامعه و تکیه بر وحدت و انسجام ملی حول محور ولایت فقیه و قانون اساسی برای تعالی و پیشرفت کشور امری مسلم و حیاتی است و باید از مسائلی که بعد از انتخابات روی داد، اجتناب کرد.

نماینده مردم قزوین گفت: امروز ایران و ایرانی به دلاوران سلحشوری که برای تامین امنیت مردم از جان خود گذشتند، افتخار می کند و به موشک‌هایی که در مقر تروریست های داعش فرود آمد می‌بالد، این اقدام پاسخی به تروریست های دست پرورده استکبار جهانی بود و نشان داد فرزندان این ملت در صیانت از حریم کشور کوچکترین اقدام نابخردانه را پاسخی پشیمان کننده می‌دهد.

رئیس کمیسیون اصل 90 خاطرنشان کرد: طبق آخرین گزارش بانک جهانی در سال 2017 کشورمان در محیط کسب و کار در میان 190 کشور جهان جایگاه 120 و در بین 25 کشور منطقه‌ای سند چشم انداز رتبه 16 را دارد که به هیچ عنوان درخور و شایسته نیست.

وی بیان داشت: برای پیشبرد و تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی باید به سوی بهبود شرایط کسب و کار حرکت کرد، بی تردید امروز همه نهادها و دستگاه های اجرایی باید برای اتخاذ روش های جهادی و انقلابی به سوی اهداف مورد نظر حرکت کنند.

نماینده مردم قزوین تاکید کرد: امروز سیل متقاضیان اشتغال خصوصا جوانان و تحصیل کردگان مشکلات شدید جامعه کارگری و تولیدکنندگان و ده‌ها شرکت دیگر مبین غفلت از سیاست های اقتصاد مقاومتی بوده و کمتر روزی است که اخبار مربوط به صندوق های بازنشستگی و موسسات مالی توسط افراد و کسبه شنیده نشود البته این مسائل ریشه در مسائل اقتصادی دارد و باید در اسرع وقت شرایط اقتصادی کشور را ساماندهی کرد.

محمدی افزود: دولت دوازدهم در حال شکل گیری است و انتظار می رود با هدف قرار دادن تولید و اشتغال و به کارگیری نیروهای کارآمد زمینه ایجاد حکمرانی خوب که بتواند باری از دوش مردم بردارد، محقق شود.

انتهای پیام/

دولت آینده با انرژی مضاعف در مقابله با چالش های اقتصادی اقدام کند 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.