سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

نهاوند، میزبان رقابت‌های بوکس نوجوانان کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان انتخابی تیم ملی در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

مبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حرم روزبه افزود: مسابقات قهرمانی بوکس کشور در رده سنی نوجوانان انتخابی تیم ملی با حضور ۲۵۰ ورزشکار و ۱۰۰ تن از عوامل اجرایی در شهر نهاوند برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات از تاریخ ۲۹ تیر تا 3 مرداد در شهر نهاوند با حضور ورزشکاران ۳۲ استان کشور برگزار می‌شود.

روزبه با بیان اینکه برای نخستین‌‎بار است که مسابقات کشوری بوکس انتخابی تیم ملی در شهر نهاوند برگزار می‌شود، ادامه داد: از شهرستان نهاوند دو ورزشکار به نام‌های امیرمحمد جوشقانی در وزن ۵۴ کیلوگرم و محمدسینا امینی در وزن ۶۶ کیلوگرم در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: میزبانی مسابقات مختلف بوکس باعث بالا رفتن کیفیت فنی این رشته در سطح شهرستان شده و یک تحول بزرگ در منطقه ایجاد خواهد کرد و با توجه به اینکه سنین پایه از اولویت خاصی برخوردار هستند، این اقدام می‌تواند یک گام بزرگ برای آغاز اقدامات بزرگ بعدی نیز باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در پایان گفت: برندگان این مسابقات در اردوی انتخابی تیم ملی در رده سنی نوجوانان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.