سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار شیرازی تاکید کرد؛

لزوم تقویت روحیه هم افزایی و وحدت در نیرو‌های مسلح

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اقدامات انجام شده جهت تقویت روحیه هم‌افزایی و وحدت در سطح نیرو‌های مسلح، بر لزوم تداوم و افزایش این اقدامات تاکید کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پس از قرائت حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به حجت الاسلام محمدحسنی، اظهار داشت: امر و حکم فرماندهی معظم کل قوا، چند نکته را در پی داشت که ارتقای هوشیاری و بصیرت انقلابی آحاد ارتش و ارتقای سطح معنویت در کارکنان ارتش که ماموریت اصلی سازمان عقیدتی سیاسی است و همچنین ارتقای بینش کارکنان عزیز و توجه به خانواده‌های آنان مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سردار شیرازی ادامه داد: از نکات دیگر عنوان شده افزایش روحیه واحد و هم جهت در صراط مستقیم نظام در میان ارتش و نیرو‌های مسلح است. انتظار مقام معظم رهبری تقویت روحیه وحدت و انسجام که این بدان معنی نیست که تاکنون وحدت وجود نداشته، منظور این است که این وحدت میان نیرو‌های مسلح باید تقویت شود.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا خاطر نشان کرد: نکته سوم تعامل اثربخش با فرماندهی کل ارتش است و از آن جایی که سازمان عقیدتی سیاسی یکی از سازمان‌های موثر در سطح ارتش برای کمک به کارکنان است و فرماندهی هم همین مسئولیت را در کنار دیگر ماموریت‌ها دارد، از این رو این سازمان با توجه به اِشرافی که به مسائل و مطالبات دینی دارد، برای هدایت افراد به فرماندهی کمک و یاری می‌دهد تا فرماندهی بتواند با کمک دو بازوی عقیدتی و حفاظت ماموریت‌های خود را به خوبی اجرا کند.

انتهای پیام/

 

تقویت روحیه وحدت و انسجام در میان نیروهای مسلح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.