سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برگزاری مسابقات لیگ دسته یک گلف در زمین نقش‌جهان

دبیر هیأت گلف استان اصفهان گفت: مسابقات لیگ دسته یک گلف باشگاه‌های کشور در زمین بازسازی شده نقش‌جهان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی یوسفی اظهار کرد: رقابت‌های گلف دسته یک باشگاه‌های کشور از 23 تا 25 تیرماه سال جاری به میزبانی اصفهان به انجام خواهد رسید.

وی افزود: پس از بازسازی زمین گلف نقش‌جهان، این زمین‌ها استانداردهای لازم برای میزبانی رویدادهای کشوری را کسب کرده است و از این‌رو پیشنهاد میزبانی را به فدراسیون ارائه کردیم.

دبیر هیأت گلف استان اصفهان با اشاره به اعلام آمادگی هشت تیم برای حضور در لیگ دسته یک متذکر شد: نمایندگانی از چهارمحال و بختیاری، کرمان، لرستان، گلستان، قم و هندیجان به همراه دو تیم از استان اصفهان برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌‌اند.

وی ادامه داد: در پایان این پیکارها، دو تیم برتر جواز حضور در لیگ برتر را به دست می‌آورند و امیدوار هستیم نمایندگان اصفهان از این فرصت استفاده کنند.

یوسفی بیان داشت: استان اصفهان یک تیم در لیگ برتر دارد و در صورت صعود یک تیم دیگر، با دو نماینده در این رقابت‌ها که از مهرماه سال جاری آغاز می‌شود، شرکت خواهیم داشت.

به گفته این مقام مسؤول، همگانی کردن رشته گلف و جذب علاقه‌مندان به این ورزش هدفی است که با میزبانی مسابقات لیگ دسته یک کشوری دنبال می‌شود.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.