سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

فرماندارمهاباد :پرهیز از سلایق شخصی در انتخاب شهردار

فرماندار شهرستان مهاباد گفت: شهردار آینده مهاباد باید بدون شائبه انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد در حاشیه مراسم روز شهرداری ها و دهیاریها از اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مهاباد، خواست که در انتخاب شهردار سلایق شخصی، رفاقت و دوستی ملاک قرار نگیرد و شهردار بدون شائبه و  براساس توانمندی و شایستگی انتخاب شود.

ایرج شجاعی افزود: شهردار نماد شخصیت شورا است و کسی باید انتخاب شود که با مجموعه شهر هماهنگ و درک واقعی و ملموسی از شهر و اتفاقات آن داشته باشد.

شجاعی تصریح کرد: شهردار امین و قدرتمند به لحاظ مدیریتی به عنوان بازوی اصلی شورا نقش مهمی در آبادانی و توسعه شهر دارد و منتخبین مردم باید توجه ویژه ای به این امر داشته و انتخاب مناسبی داشته باشند.

شهردارسابق مهاباد هم گفت: ما ادامه دهنده راه کسانی هستیم که اصل و ذاتشان دوری از ریا بوده،کسانی که بدون هیچ چشم داشتی خالصانه برای مردم کار می کنند.

صلاح کردستانی افزود: در سطح آذربایجانغربی تنها دو شهر اورمیه و مهاباد در دوره چهارم شورای اسلامی دارای ثبات مدیریتی درحوزه مدیریت شهری بوده اند و این تنها به خاطر حمایت های گسترده تمام مسئولان، نهادها و مردم فهیم شهر مهاباد بوده است.

در پایان این مراسم از شهردارسابق مهاباد و شهردارخلیفان قدردانی شد. 

انتهای پیام/ع

 

فرماندار مهاباد: شهردار آینده بدون شائبه انتخاب گردد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.