سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلامی در جمع خبرنگاران:

هجمه‌ها علیه سپاه پیش پا افتاده است

جانشین فرمانده سپاه گفت: هجمه‌ها علیه سپاه از نظر ما بسیار پیش پا افتاده و ناچیز است و ما به آنها توجهی نمی‌کنیم.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه سومین همایش ملی تجلی اخلاص و در جمع خبرنگاران در واکنش به هجمه‌های صورت گرفته علیه سپاه، اظهارداشت: معمولا هر وقت سپاه قدرتمند عمل می‌کند و از منافع ملت و انقلاب در مقابل قدرت‌های بزرگ دفاع می‌کند که سرشت و طبیعت سپاه است؛ مورد هجمه‌ استکبار جهانی و امتداد داخلی آن قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این یک واقعیت است که جریان دارد و تمام شدنی هم نیست. سپاه هم خود را در این میدان بزرگ تقابل با دشمنان می‌بیند و استقامت و تحملش برای عبور از این مسائل را دارد.

جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: ما به راه خود که همان ساختن یک قدرت نفوذناپذیر و شکست ناپذیر برای جامعه اسلامی ادامه می‌دهیم که راه همان دفاع از مظلومان، مستضعفان جهان اسلام و گرفتن حق آنان از سلطه‌گران است.

سردار سلامی در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: مسیرمان برای پیشرفت کشور به سمت قله‌های بزرگ ادامه دارد و این هجمه‌ها علیه سپاه از نظر ما موضوعات بسیار پیش پا افتاده و ناچیز است و ما به آن‌ها توجهی نمی‌کنیم چراکه آن‌ها را مانعی برای حرکت خود نمی‌بینیم. اساسا سپاه عادت دارد به مسائل کوچک نگاه نکند.

انتهای پیام/

برای ساختن یک قدرت نفوذناپذیر به راه‌مان ادامه می‌دهیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۰ تير ۱۳۹۶
درود بر سپاه مقتدر
علي
۲۳:۰۱ ۱۹ تير ۱۳۹۶
امتداد داخلي استكبار رو خوب اومدي ...
دمت گرم سردار