سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

فارس میزبان نخستین دوره المپیاد بازی‌های فکری

در نخستین دوره المپیاد بازی‌های فکری، بیش از یک هزار و ۶۰۰ دانش آموز در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  کلاری رئیس سازمان دانش آموزی فارس گفت: نخستین المپیاد بازی‌های فکری با عنوان رویش در ۱۲ رشته و با حضور بیش از یک هزار و ۶۶۴ نفر از دانش آموزان سراسر کشور در مدت ۳ روز و به میزبانی استان فارس در شهریورماه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس افزود: ۳۱۰ دانش آموز فارس نیز به عنوان منتخبان دو المپیاد استانی در المپیاد بازی‌های فکری کشوری حضور دارند.


رئیس سازمان دانش آموزی فارس تصریح کرد: مرکز فعالیت‌های فکری آموزشی و سرگرمی با ۳ هدف آموزش بازی‌های فکری، برگزاری المپیاد‌های فکری، عرضه محصولات فکری ایرانی به دانش آموزان از سال ۹۴ کار خود را در شیراز آغاز کرد.
وی افزود: در دو سال گذشته این مرکز ۲ المپیاد استانی برگزار کرده است که این دو المپیاد بیش از ۱۰ هزار نفر از دانش آموزان استان را درگیر فضای آموزشی بازی‌های فکری کرده است که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر موفق به حضور در المپیاد استانی شدند.


کلاری بیان کرد: توان و پتانسیل سازمان دانش آموزی استان فارس باعث ایجاد دبیرخانه دائمی المپیاد ملی بازی‌های فکری در این استان شده است.


رئیس سازمان دانش آموزی فارس تاکید کرد: برنامه اصلی سازمان دانش آموزی، انتخاب دانش آموزان تیم ملی و اعزام مقام آوران به المپیاد جهانی است.

انتهای پیام/ن

برگزاری المپیاد بازی‌های فکری در شهریورماه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.