سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورغلامی: مخالف برگزاری دربی دوستانه در مقطع حساس فعلی هستم

مربی سابق تیم پیکان گفت: بهتر است دربی دوستانه در مقطع فعلی برگزار نشده و به زمان دیگری موکول شود.

فرهاد پورغلامی در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برگزاری شهرآورد تیم های استقلال و پرسپولیس در آلمان اظهار کرد: دربی بازی حساس و خاصی است، من به عنوان یک مربی احساس می کنم برگزاری شهرآورد استقلال و پرسپولیس در مقطع فعلی کمک چندانی به این دو تیم نمی کند زیرا در شرایط حساس کنونی در صورت باخت هر یک از دو تیم ذهنیت منفی برای هواداران تیم بازنده ایجاد میشود و بنابراین بهتر است این دیدار در مقطع فعلی برگزار نشود و به زمان دیگری موکول گردد.

وی با اشاره به عملکرد تیم های استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: تیم استقلال تاکنون مهره های با تجربه و خوبی را جذب کرده است که از جمله آنها می توان به پژمان منتظری و مجتبی جباری اشاره کرد. به نظر من اگر این دو بازیکن وارد مسائل حاشیه ای نشوند می توانند برای استقلال مفید باشند و تجربیات خود را به بازیکنان جوان این تیم انتقال دهند.

مربی سابق تیم پیکان ادامه داد: تیم پرسپولیس نیز با به خدمت گرفتن بازیکنانی همچون گادوین منشا، سیامک نعمتی ، شجاع خلیل زاده و شایان مصلح می خواهد از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کند. شنیده می شود طارمی نیز در این تیم ماندنی شده و قصد دارد تا شروع رقابت های جام جهانی در این تیم بماند.

پورغلامی افزود: اگر طارمی در ضربات آخر خود دقت کرده و از موقعیت هایی که به دست می آورد به بهترین شکل استفاده کند می تواند بیش از گذشته برای سرخپوشان موثر واقع شود.

مربی سابق تیم پیکان در پایان با اشاره به درگذشت مرحوم عطاا... بهمنش گزارشگر فوتبال کشورمان تصریح کرد: صدای خاطره انگیز زنده یاد بهمنش هرگز از خاطر اهالی ورزش نمی رود و تفسیرها و ادبیات فوق العاده او تا ابد در ذهن هواداران فوتبال باقی می ماند، من ضایعه درگذشت این استاد گزارشگری را به همه اهالی ورزش و به وی‍ژه خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم .

انتهای پیام/

پورغلامی: ماندن طارمی به سود پرسپولیس است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.