سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

جمع آوری سه میلیارد ریال زکات در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت :سه میلیارد و 780 میلیون ریال زکات فطریه و کفاره در این استان جمع آوری شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ فرید محبی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان جمع آوری زکات فطریه و کفاره برای رسیدگی به امور نیازمندان و محرومان این استان است.

وی افزود : همه ساله زکات فطریه و کفاره جمع آوری شده در کهگیلویه و بویراحمد در سرفصل‌های مختلف حمایتی در این استان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پرداخت زکات فطریه و کفاره در رفع نیازهای محرومان و نیازمندان جامعه مؤثر است.

محبی عنوان کرد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مناسب کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد سبب شده مردم و نیکوکاران این استان مشارکت‌های مطلوبی در طرح‌های حمایتی داشته باشند.

وی ابراز داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره در انجام امور خیر و خداپسندانه همکاری و تعامل مناسبی با کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان دارند.

افزون بر 90 هزار نفر از جمعیت 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در قالب حدود 34 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هستند.

انتهای پیام/غ

مشارکت مطلوب مردم در طرح های حمایتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.