سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برگزاری جشنواره خوشنویسی در استان کرمان

دومین جشنواره خوشنویسی در روزهای 21 و22 تیرامسال در شهرستان رفسنجان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه دومین جشنواره خوشنویسی در روزهای چهارشنبه وپنچشنبه 21 و 22 تیرامسال در شهرستان رفسنجان برگزار می شود گفت:این جشنواره با هدف استعدادیابی و کیفیت بخشی به خوشنویسان استان کرمان برگزار می شود.
وی افزود: این جشنواره در دوبخش آزاد و دانشجویی در بخش نستعلیق و شکسته نستعلیق با موضوع اشعار خواجویی کرمانی است.
علیزاده با اشاره به اینکه 96 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است بیان کرد: 36 اثر خشنویسی وارد مرحله نهایی و رقابتی شده که 3 اثر در نستعلیق و سه اثر شکسته نستعلیق به عنوان برگزیده انتخاب شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد:افتتاحیه این جشنواره روزجهارشنبه ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر موزه ریاست جمهوری و اختتامیه آن ساعت 18 در تالار خیام دانشگاه ولی عصر رفسنجان برگزار می شود.
وی بابیان اینکه در استان کرمان 4 شعبه و انجمن خوشنویسی در شهرستان های کرمان ،زرند،سیرجان ورفسنجان داریم گفت: 160 خوشنویس ممتاز و بیش از 200 هنرجویی ممتاز خوشنویسی داریم .
علیزاده تصریح کرد: جایگاه استان کرمان از لحاظ کمی در کشور خوب است ولی از لحاظ کیفی هنوز جای کار و تلاش دارد.
وی با اشاره به اینکه 17 آموزشگاه خوشنویسی در استان کرمان است، گفت: 10 آموزشگاه در شهرستان کرمان و بقیه در دیگر شهرستان های استان فعالیت می کنند.
انتهای پیام/ی

برگزاری جشنواره خوشنویسی در استان کرمان

برچسب ها: جشنواره ، خوشنویسی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.