سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

تشکیل تیم‌های خانوادگی شطرنج در روستاها و بخش‌ها

رئیس فدراسیون شطرنج گفت: با تشکیل تیم‌های خانوادگی در روستاها و بخش‌های مختلف، می توان گام ارزنده‌ای را برای توسعه شطرنج برداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهرداد پهلوان‌زاده، رئیس فدراسیون شطرنج با اشاره به اهداف سفر خود به استان اردبیل، اظهار کرد: شهر توریستی سرعین با بهره‌گیری از آبگرم‌های مختلف و خاص که در دنیا نیز کم‌نظیر هستند، در کنار مناطق زیبا و دیدنی استان اردبیل از استعداد و ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای پیشرفت ورزش برخوردار بوده و با برنامه‌ریزی مناسب امکان دست‌یابی به پیشرفت در توریسم ورزشی و افزایش گردشگری ورزشی در منطقه محقق خواهد شد.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنک صنعت توریسم با ورزش، افزود: امکان پیوند توریسم و افزایش گردشگران در منطقه با ورزش وجود داشته و با توجه به امکانات خاص و خوب موجود در این استان، به وسیله ورزش نیز می‌توان رشد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری را پدید آورد.

رئیس فدراسیون شطرنج گفت: می‌توان با تشکیل تیم‌های خانوادگی در روستاها و بخش‌های مختلف گام ارزنده‌ای را برای برای توسعه شطرنج برداشت و پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی نیز از چنین طرح‌هایی به عمل آید.

پهلوان‌زاده افزود: با استمرار برنامه‌های آموزشی بلندمدت که به صورت پایدار و مستمر انجام پذیرد امکان درخشش در مسابقات مختلف جهانی و بین‌المللی نیز محقق خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

تشکیل تیم‌های خانوادگی شطرنج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.