سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حریفان تدارکاتی امیدهای والیبال مشخص شدند/ سیچلو 14 بازیکن را انتخاب می‌کند

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017، از دوم تا دهم مردادماه با حضور 16 تيم برتر آسيا در شهر «سورابایا» کشور اندونزی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال امید ایران که نماینده کشورمان در رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا خواهد بود 27 تیر ماه راهی اندونزی خواهد شد. این در حالی است که اسامی 14 بازیکن نهایی هم آخر هفته جاری از سوی کادر فنی اعلام می‌شود.

تیم ملی زیر 23 سال ایران در حالی در مسابقات اندونزی شرکت خواهد کرد که بر اساس برنامه این تیم در اندونزی 2 دیدار دوستانه با تیم های چین و تیم میزبان برگزار خواهند کرد.


کادر فنی تیم امید ایران را خوان سیچلو، محمدرضا تندروان، علی فتاحی و محمدرضا دامغانی تشکیل می‌دهند. این در حالی است که پیش از این جواد مهرگان به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی امید فعالیت می‌کرد اما بعد از مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا از ادامه حضور در این تیم کناره‌گیری کرد.


دور مقدماتی رقابت‌ها قهرمانی مردان آسیا روزهای دوشنبه تا چهارشنبه دوم تا چهارم مردادماه با 24 مسابقه پيگيری خواهد شد و تيم ملى واليبال زير 23 سال ايران با هدايت خوان سيچلو در مرحله مقدماتی با تيم‌هاى چين تايپه، پاكستان و عراق در گروه دوم رقابت می كند.


انتهای پیام/

تیم ملی امید به مصاف اندونزی و چین می‌رود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.