سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

مسائل فرهنگی در طرح دریا در راس امور است

اولویت خدمت رسانی به مسافران در طرح های دریا کارهای فرهنگی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین زراعتی معاون فرماندار شهرستان محمودآباد با بیان اینکه هدایت نادرست فرهنگی در جامعه هزینه سنگینی را در بر دارد، گفت: فصل الخطاب امور فرهنگی فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به نقدهای صورت گرفته از سوی برخی مسافران به خدمت رسانی در طرح های دریا، گفت: کار فرهنگی اصلی ترین امور خدماتی در طرح های دریا است اما کمتر به آن توجه شده است و مسئولان فرهنگی شهرستان محمودآباد بیش از پیش به این حوزه باید وارد شوند.

زراعتی گفت: اطلاع رسانی برای حفظ شئونات اسلامی در طرح های دریا باید بیشتر شود و گفتمان فرهنگی مسئولان زیربط امر به معروف و نهی از منکر در کنار سمن های مرتبط با فرهنگ، می تواند بهترین راه حل باشد.

معاون فرماندار شهرستان محمودآباد افزود: دولت تمام وظایف خود را تاکنون در طرح های دریا و آسایش مسافرین انجام داده است و سایر امورات نیز برای تامین نیازها و راحتی مسافرین، توسط دیگر نهادها باید هرچه سریع تر انجام شود.

وی افزود: برگزاری جشنواره های فرهنگی ساحلی، نصب بنر در محدوده های مشخص از طرح ها و تکمیل نمازخانه های دارای مشکل در سواحل، از امورات فرهنگی در خدمت رسانی به مسافرین است.

انتهای پیام /ک

همکاری ادارت فرهنگی با سمن ها در طرح های دریا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.