سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخ‌الاسلام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

علما در تمامی طوایف اسلامی برای مبارزه با تفکر داعش به توافق برسند

مشاور وزیر امور خارجه گفت: علمای طوایف اسلامی با یکدیگر درباره مبارزه با تفکر داعش به توافق برسند و حتی علیه آن فتوا بدهند.

حسین شیخ‌الاسلام مشاور وزیر خارجه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مهمترین مسائل مردم موصل در دوران پسا داعش بیان داشت: کمک به توسعه و بازسای منطقه، رسیدگی به امور افرادی که از این بحران و اشغال آسیب دیده‌اند و همچنین کمک به بازگشت آوارگان از جمله مسائل مهم در این دوره است. 

مشاور وزیر خارجه با بیان اینکه داعش با عنوان سرزمین و حکومت، از بین رفت، اما به عنوان گروه چریکی هنوز به بمب‌گذاری‌ها و حملات انتحاری در سراسر عراق ادامه خواهد داد، افزود: تفکر و جریان فکری داعش ادامه دارد، بنابراین اینجا تعامل همه مسلمین مهم است تا داعش نتواند عضوگیری جدید داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه داعش یک عقیده انحرافی و شرور در دنیاست که آبروی مسلمان را به خطر انداخته است، خاطرنشان کرد: همه علما از طوایف اسلامی باید با یکدیگر جمع شوند و درباره مبارزه با تفکر داعش به توافق برسند و حتی فتوا بدهند تا عضوگیری داعش علی‌الخصوص میان جوانان از بین برود.

انتهای پیام/

علما در تمام طوایف اسلامی جمع شوند و درباره مبارزه با تفکر داعش به توافق برسند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.