سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

ضرورت نظارت شهرداران بر ساخت و سازهای غیر مجاز

استاندار در جلسه همایش شهرداران با اشاره به نقش مهم شهرداران در عمران و آبادانی شهر گفت: شهرداران باید با دقت و نظارت بیشتر از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرها جلوگیری کنند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ همتی حفظ و حراست از زمین‌های کشاورزی و باغ‌های حاشیه شهر‌ها را از دیگر وظایفات شاخص شهرداران عنوان کرد و بر ضرورت احیای آن‌ها تاکید کرد.

وی در ادامه توجه به وضعیت مبلمان شهری و فراهم آوردن شهری که در آن شهروندان آن احساس رضایتمندی کنند را از ملاک‌های ارزیابی شهردان در استان دانست و خواستار توسعه زیر ساخت‌های رفاهی و حفظ حقوق شهروندی در شهر‌ها شد.

فرخزاد معاون هماهنکی امور عمرانی استاندار هم با اشاره به اینکه هم اکنون یک هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان طرح نیمه تمام در استان وجود دارد گفت: در قوانین رفع موانع تولید این اختیار داده شده که طرح‌های نیمه تمام برای تکمیل به شهرداری‌ها واگذارشود.

فرخزاد گفت: استان قزوین رتبه اول را در کشور در خصوص واگذاری طرح‌های نیمه تمام به شهرداری‌ها دارد.

فرخزاد در ادامه گفت: در راستای بازرسی‌های استاندارد فقط سه شرکت در استان قزوین فعالیت می‌کنند که هیج کدام بومی استان نیستند و بلحاظ حجم مراجعات برای دریافت مجوز استاندارد، این تعداد جوابگوی نیاز استان نیست.

انتهای پیام/

 

وضعیت مبلمان شهری ملاک ارزیابی شهرداران

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.