سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان شمالی

رئیس پلیس مبارزه با مخدر استان از کشف ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ محمد غلامی رئیس پلیس مبارزه با مخدر خراسان شمالی گفت : در پی گزارشات واصله مبنی بر اینکه اشخاصی با هویت معلوم اقدام به تهیه ، توزیع و انتقال مواد مخدر با خودروی پراید از استان‌های شمالی به این استان را دارند ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد این پلیس قرار گرفت.


وی افزود : با هماهنگی مقام قضایی اکیپی از ماموران این پلیس در ابتدای ورودی استان در روستای رباط قره بیل اعزام و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند .


سرهنگ غلامی با اشاره به اینکه مأموران موفق به رویت خودروی حامل مواد مخدر شدند،اظهار کرد: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه خودرو پراید حامل مواد مخدر را متوقف کردند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت : ماموران در بازرسی از خودرو مقدار ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر که به طرز ماهرانه جاسازی شده بود را کشف کردند .


وی با اشاره به اینکه در این رابطه دو متهم دستگیر و خودرو نیز توقیف شد ، گفت : متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل و خودرو نیز راهی پارکینگ ‌شد .


سرهنگ محمد غلامی افزود :مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همیشه در دستور کار ماموران این پلیس قرار دارد و هیچگاه چشمان تیزبین پلیس اجازه جولان را به قاچاقچیان نخواهد داد و از شهروندان عزیز نیز انتظار می‌رود هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/

کشف  تریاک از یک دستگاه خودرو در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.