سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

موفقیت دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی در جشنواره فناوری سلول‌های بنیادین

برای اولین بار در سطح استان آذربایجان‌شرقی و در موفقیتی چشمگیر، سه طرح دانش‌آموزان استان از پژوهش‌سراهای ناحیه پنج و منطقه بناب به مرحله کشوری جشنواره فناوری سلول‌های بنیادین راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ برای اولین بار در سطح استان و در موفقیتی چشمگیر سه طرح دانش‌آموزان استان از پژوهش‌سراهای ناحیه پنج و منطقه بناب به مرحله کشوری جشنواره فناوری سلول‌های بنیادین راه پیدا کردند.

تعداد 100 دانش‌آموز منتخب کشوری دومین جشنواره علوم و فناوری سلول‌های بنیادین در تاریخ های 23 و 24 تیر ماه با حضور اساتید فناوری سلول‌های بنیادین در سالن اجلاس سران به ارائه مقالات خود خواهند پرداخت.

اختصاص 16 طرح برتر جشنواره فناوری نانو کشور به دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی‌

دانش‌آموزان پژوهش‌سراهای نواحی و مناطق استان در موفقیتی بی‌نظیر توانستند 16 طرح منتخب کشوری هشتمین جشنواره فناوری نانو را به خود اختصاص دهند.

در این مرحله از جشنواره مجموعاً 105 طرح از سراسر کشور مورد پذیرش قرار گرفتند که 16 طرح منتخب این جشنواره به دانش‌آموزان استان آذربایجان‌شرقی تعلق داشت.

دانش‌آموزان منتخب این مرحله از 28 تا 30 تیر ماه امسال به میزبانی استان اصفهان به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت 40 طرح برتر به مرحله دوم کشوری راه پیدا خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ش

راهیابی دانش آموزان استان به مرحله کشوری جشنواره فناوری  سلول های بنیادین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.