سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدها نفر از رأی‌دهندگان آمریکایی اطلاعات ثبت نامی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری را حذف کردند

به دنبال درخواست دولت آمریکا برای ارائه اطلاعات شخصی رأی‌دهندگان در انتخابات، تعداد زیادی از آمریکایی‌ها جزئیات ثبت نامی خود را از ترس افشای اطلاعات حذف کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، به دنبال درخواست کمیسیون بررسی تقلب در انتخابات دولت دونالد ترامپ از 50 ایالت آمریکا برای ارائه اطلاعات شخصی رأی‌دهندگان، صدها نفر از شرکت‌کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری از ترس افشای اطلاعات شخصی‌شان، اطلاعات ثبت نامی خود را حذف کردند.

دو نفر از مقامات ایالت کلرادو آمریکا اعلام کردند تعداد زیادی از رأی‌دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اطلاعات ثبت نامی خود را از وبسایت مربوط حذف کرده‌اند.

گفته می‌شود در آمریکا رای‌دهندگان باید برای شرکت در انتخابات، ثبت نام کنند.

در شهر دنور در ایالت کلرادو، یکی از کارکنان دولتی متوجه شده است که از سوم ژوئیه سال جاری میلادی (از یک هفته پیش) 2150 نفر از شرکت‌کنندگان در انتخابات تقاضای حذف اطلاعات شخصی خود را داشته‌اند.

گفته می شود در ایالت کلرادو، شرکت‌کنندگان در انتخابات این امکان را دارند که یا اطلاعات خود را از وبسایت حذف کنند و یا در صورت تمایل با پرداخت هزینه ای جداگانه، اطلاعات شخصی خود را محرمانه نگه دارند.

حذف اطلاعات شخصی رأی‌دهندگان انتخابات ریاست جمهوری پس از آن رخ داده است که وین ویلیامز، یکی از مقامات ایالت کلرادو، از قصد خود برای ارائه برخی از اطلاعات شخصی این افراد به کمیسیون تقلب در انتخابات خبر داد.

کمیسیون بررسی تقلب در انتخابات آمریکا پیشتر با ارسال نامه‌ای، از 50 ایالت این کشور درخواست کرده است که اطلاعات شخصی رأی‌دهندگان شامل نام، چهار رقم آخر شماره  ملی، نشانی محل سکونت، تاریخ تولد، جهت‌گیری سیاسی و سوابق شرکت در انتخابات افراد را در اختیار این کمیسیون قرار دهند.

این در حالیست که بیشتر ایالت‌های آمریکا از جمله ویرجینیا، کنتاکی، کالیفرنیا، نیویورک، ماساچوست، مریلند، دلاور و لوئیزیانا با ارائه این اطلاعات شخصی به کمیسیون تقلب در انتخابات مخالفت کردند و این اقدام را غیرضروری و ناقض حریم شخصی افراد دانستند.

به دنبال مخالفت ایالت‌های مختلف با این درخواست، دونالد ترامپ در حساب توییتر خود از همکاری نکردن بسیاری از ایالت‌های آمریکا در ارائه این اطلاعات شخصی انتقاد کرد و گفت: آن‌ها با این کار سعی دارند چه چیزی را پنهان کنند؟

دونالد ترامپ در ماه مه کمیسیون تحقیقات در خصوص تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را تشکیل داد. وی بدون ارائه هیچ مدرکی مدعی شده است که در انتخابات 7 نوامبر 2016، میلیون‌ها نفر از مردم آمریکا به صورت غیرقانونی به «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رأی داده‌اند. به همین دلیل کلینتون در کسب آرای مردمی پیروز شده است.


انتهای پیام/

 حذف اطلاعات ثبت نامی رای‌دهندگان آمریکایی پس از درخواست دولت ترامپ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.