سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت:

کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کمبود ۱۷۰ هزار نفر نیروی انسانی شاغل در این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  احمد ماهی مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دوره آموزشی مقدماتی قوانین استخدامی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به کمبود نیروی انسانی در  این وزارتخانه  گفت : بخشی از مشکلات کمبود نیروی انسانی را با اضافه کاری، شیفت دوم، چند کاره بودن فرد برطرف می‌کنیم.


وی با بیان اینکه به دنبال جذب  نیرو و کسب مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور هستیم، افزود : خراسان جنوبی از لحاظ فرهنگی بسیار غنی است، اما مشکلاتی به دلیل وضعیت جغرافیایی و پراکندگی‌های آن نظیر مشکلات آبی، کشاورزی، مهاجرت‌های روستا به شهر وجود دارد.


ماهی گفت : ایجاد انگیزش برای تبدیل نیروهای شرکتی به قراردادی و پرسنل قراردادی به پیمانی مورد نظر است و روال پیمانی به رسمی نیز مشخص است.


مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره نیروهای شرکتی با سابقه چند سال کار نیز افزود: به دنبال تهیه دستورالعملی هستیم که براساس معیارهایی از جمله ارزیابی عملکرد در مدت کار، شرکت در آزمون های قبلی امتیازاتی برای تبدیل وضعیت به ویژه برای رشته‌های تخصصی در نظر بگیریم.


ماهی همچنین از تبدیل وضعیت‌های صورت گرفته نیروهای شرکتی اورژانس بیمارستان‌ها به قراردادی خبر داد و گفت: در حال تبدیل وضعیت تعدادی از نیروهای پزشک عمومی با 8 سال سابقه خدمت و تعهد 10 ساله در مناطق محروم هستیم.


مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشریح کرد: اقداماتی نیز برای تبدیل وضعیت پرستاران شرکتی ساعتی که ماهانه 100 ساعت کار می‌کردند به شرکتی دائم انجام شده است.


منبع :تسنیم
انتهای پیام/ک

 تبدیل وضعیت‌ نیروهای شرکتی اورژانس بیمارستان‌ها به قراردادی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.