سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

بانک قرض الحسنه مهر ایران سکاندار بانکداری بدون رباست

بانک قرض الحسنه مهر ایران سکاندار بانکداری بدون رباست است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: بانک مهر ایران سکاندار بانکداری بدون ربا و در حرف و عمل نماد بانکداری اسلامی است.


مرتضی اکبری در سفر به سیستان و بلوچستان افزود: همراهی تمامی هموطنان بانک قرض الحسنه مهر ایران را به بانکی اجتماعی مبدل ساخته است.


وی گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در سالهای اخیر به ویژه در استان سیستان و بلوچستان عملکرد شایسته ای داشته است به گونه ای که با همراهی شما عزیزان به یک بانک اجتماعی تبدیل شده است.


مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان با همه ظرفیت هایش با عنایت مسئولان نظام و همت شما مردم عزیز مرزنشین می تواند از محرومیت خارج شود و به اهداف توسعه دست یابد، توسعه ای که ثمره همدلی، یکپارچگی و وفاق است به مدد تلاش های شما مردم این استان به راحتی قابل دسترسی خواهد بود.


اکبری گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران که سنت قرض الحسنه را در کشور عینیت بخشیده است در این مسیر در کنار شماست تا با حمایت های خود بخشی از وظیفه اجتماعی خویش را در قبال مردم ایران ایفا کند.


وی افزود: این بانک با 540 شعبه در سراسر کشور در حال خدمت رسانی به اقشار و آحاد جامعه است.


وی ادامه داد: این بانک در استان سیستان و بلوچستان با 12 شعبه که در شهرستانهای این استان استقرار دارند با تمام توان و ظرفیت خود مشغول به اعطای تسهیلات قرض الحسنه به عزیزان بلوچ و سیستانی است.


اکبری در خصوص آمار عملکرد این بانک در کشور و استان سیستان و بلوچستان گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران قریب به 70 هزار میلیارد ریال از منابع قرض الحسنه در اختیار دارد و از ابتدای تاسیس تاکنون نزدیک به 2 میلیون و 700 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

انتهای پیام/گ

بانکداری بدون ریاست در بانک قرض الحسنه مهر ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.