سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«نسترن‌های وحشی» پروانه نمایش گرفت/ حضور چهره‌های جدید در آثار رهبر قنبری

رهبر قنبری گفت: برای اکران فیلم سینمایی «نسترن‌های وحشی» به دنبال پخش‌کننده هستم.

رهبر قنبری کارگردان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پروانه نمایش فیلم سینمایی «نسترن‌های وحشی» گفت: «نسترن‌های وحشی» پروانه نمایش گرفته است، اما هنوز برای اکران آن اقدامی نکرده‌ام و باید برای به نمایش در آوردن این اثر سینمایی به دنبال پخش‌کننده باشم.

قنبری در خصوص میزان رضایتش از اکران فیلم در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان اظهار داشت: به نطرم خیلی عالی بود و از فیلم استقبال شد. نمایش «نسترن‌های وحشی» به سانس فوق‌العاده هم رسید اما من نمی‌توانم بگویم چرا این اتفاق افتاد و به چه علتی از فیلم استقبال شد چرا که من نمی‌توانم خودم از کار خودم تعریف کنم.

وی در خصوص جدیدترین فعالیت خود اظهار داشت: 21 تیر ماه امسال فیلم «بلندی‌های تات نشین» را شروع خواهم کرد که لوکیشن‌های آن در حیران، طارم، خلخال و الموت می‌گذرد.

این کارگردان در خصوص استفاده کردن از بازیگران حرفه‌ای گفت: من در فیلم‌هایم از بازیگران حرفه‌ای استفاده نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم که چهره‌های جدید در فیلم‌هایم به ایفای نقش بپردازند و حتی از بازیگرانی که سال‌های گذشته در فیلم خودم شروع به کار کردند و امروز حرفه‌ای شدند، نیز استفاده نمی‌کنم.

 

انتهای پیام/

                                                                 فیلم سینمایی نسترن‌های وحشی مجوز اکران گرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.