سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چابهار؛

رشد تولید و اشتغال در چابهار

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: در سالجاری شاهد رشد ۲۵ درصدی تولید و اشتغال در چابهار بودیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،‌ کردی گفت:چابهار می‌تواند یک بندر آزاد برای کشورهایی که امکان حمل و نقل مناسب ندارند، باشد.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در ادامه افزود: این شهرستان با داشتن 2بندر شهید بهشتی و کلانتری، منطقه آزاد و متصل بودن به آب‌های اقیانوسی فرصت بی نظیری برای سرمایه گذاران فراهم کرده است.


وی بیان کرد: تمام زمینه‌ها و اقدامات برای تسهیل در سرمایه‌گذاری در کمترین زمان انجام می‌شود تا علاوه بر ایجاد اشتغال، موجب توسعه و آبادانی منطقه شود.


کردی گفت: چابهار با توجه به موقعیت مناسب مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی است که سفر هیات‌های مختلف در پسابرجام گویای نقش مهم این منطقه برای سرمایه‌گذاری است.


وی تصریح کرد: پس از توافق هسته‌ای برجام بیش از 120هیات سرمایه‌گذار خارجی از ظرفیت‌های تجاری، اقتصادی، گردشگری و ترانزیتی این شهرستان دیدن کردند.


مدیرعامل منطقه آزاد در ادامه افزود: چابهار بهترین مکان برای فعالیت سرمایه گذاران در زمینه تجارت، ترانزیت و صنایع مختلف است.


وی تصریح کرد: بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی تاکنون از چابهار به عنوان یک منطقه استراتژیک ویژه در زمینه ترانزیت کالا و اتصال قاره‌ای یاد کرده‌اند و داده‌هایی که از صاحب‌نظران در دست است، صحت این امر را تایید می‌کند.


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: واردات خارجی مواد اولیه نسبت به سال گذشته 114درصد رشد داشته که این امر سبب افزایش 22 درصدی تولیدات و صادرات در این منطقه شده است.

 

انتهای پیام/گ

 

 تولید و اشتغال درمنطقه آزاد چابهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.