سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد 27 هزار کیلومتر بزرگراه در سطح کشور

معاون برنامه‌ ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: بر اساس طرح جامع حمل و نقل کشور باید حدود 27 هزار کیلومتر بزرگراه در سطح کشور ایجاد شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر امینی معاون برنامه‌ ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در جریان بازدید از پروژه احداث بزرگراه سبزوار-خوشاب-قوچان گفت : این بزرگراه ها با اختصاص اعتبارات ویژه از منابع ملی احداث و تکمیل می شوند.


امینی طرح بزرگراه بجستان- بردسکن- سبزوار- خوشاب- قوچان- دوغایی و لطف آباد را از جمله این طرح ها دانست و اظهار کرد: احداث این بزرگراه نیاز به 20 هزار میلیارد ریال اعتبار دارد.


معاون وزیر راه اضافه کرد: همچنین در راستای توسعه بزرگراه ها در محدوده غرب خراسان رضوی و شرق کشور طرح دوبانده شدن محور مواصلاتی سبزوار-اسفراین در دستور کار قرار دارد که در حال حاضر مطالعات این پروژه توسط پیمانکار آغاز شده است.


امینی ادامه داد: طرح بزرگراه سبزوار-خوشاب- قوچان از جمله طرح های مهم وزارت راه و شهرسازی است که در برنامه جامع حمل و نقل کشور تدوین و با عنوان کریدور شماره 5 راه های مواصلاتی شناخته می شود.


وی با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز برای احداث این بزرگراه به سختی تامین می شود، گفت: با توجه به حجم عملیات اجرایی این طرح،‌ برنامه ریزی شد تا نقاطی که دارای بار ترافیکی و ترانزیتی هستند در اولویت قرار گیرند.

 

انتهای پیام/ی

27 هزار کیلومتر بزرگراه در سطح کشور باید ایجاد شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.