سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویری از یک داعشی بعد از هلاکت

تصویری از هلاکت یک داعشی به دست ارتش و نیروهای مردمی عراق در موصل، بازتاب گسترده‌ای میان کاربران شبکه های اجتماعی داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عاقبت کفار، شاید بهترین عبارتی بود که کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصویری از هلاکت یک داعشی به دست ارتش و نیروهای مردمی عراق در موصل نوشتند. مگر نه اینکه خداوند خود در آیه 227 سوره الشعرا فرموده است:"سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ - آنان كه ظلم و ستم كردند به زودی خواهند دانست كه به چه كیفرگاهی باز می گردند"، پس چه جایگاه پستی در انتظار این هاست.

ارتش و نیروهای مردمی عراق با پیشروی هایی که حاصل اتحاد و همدلی آنها در سال‌ها مبارزه با تروریست های تکفیری داعش بود، توانستند به یاری خداوند شهر موصل را از وجود تکفیری‌ها پاک کنند؛ تصویری که در زیر می‌آید لحظه هلاکت یکی از تروریست‌های داعش است.

 

انتهای پیام/

عکسی از هلاکت یک داعشی در موصل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۸ تير ۱۳۹۶
الان به جای بهشت تو جهنم داره پشتک و وارو میزنه
علی
۰۱:۳۰ ۱۸ تير ۱۳۹۶
خدا لعنت کنه کسی که داعشو بوجود اورد مرگ بر ترامپ مرگ بر امریکا واسراییل وهابیها اینان را خدا به بدترین روش به جهنم میفرستد مردم عراق وسوریه بخصوص ایران عزیز پیروزن سلام بر مدافعان حرم رهبرم جانم فدایت رهنمودهای شما نبود کشور ما الان جولانگاه منافقین بود جانم فدای رهبرم