سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

فعالیت ۴۰ هزار همیار مشاور در مدارس کشور

۴۰ هزار همیار مشاور در مدارس کشور فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد شکوهی مدیرکل مشاوره و امورتربیتی وزارت آموزش و پرورش در همایش توجیهی، آموزشی همیار مشاوره ویژه بانوان ، از وجود ۴۰ هزار همیار مشاور در سطح مدارس کشور خبر داد.

وی افزود: تلاش ما بر این است که همانگونه که خدمات مشورتی را در سطح مدارس از طریق مشاوران گسترش می‌دهیم، از طریق دانش‌آموزان نیز به سمت گروه‌های هدف آن را گسترش و تبیین کنیم.

شکوهی با بیان اینکه دانش‌ آموز از جمله بهترین افرادی است که می‌ تواند به مدیر، مشاور، معلم مدرسه و همه عوامل در سطح تعلیم و تربیت مشورت دهد، گفت: دانش‌ آموز می‌تواند مشکلاتی را که لمس کرده و نقدها و ضعف‌ ها را به خوبی از نگاه خود منتقل کند.

مدیرکل مشاوره و امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش، با اشاره بر لزوم استفاده از ظرفیت دانش‌ آموزان در بالندگی نظام تعلیم و تربیت، بر تاثیرگذاری نظرات آن‌ها تأکید کرد.

وی با بیان اینکه همیار مشاور، تنها نقش همیار دارد و کار درمان به عهده همیار نیست، افزود: به صرف داشتن مشاور، همیار مشاور تعلق نخواهد گرفت، از این رو پس گذشت سه سال، از مجموع چندین میلیون دانش‌ آموز در سطح کشور، نزدیک به ۴۰ هزار همیار مشاور داریم.

شکوهی با تأکید بر نقش ویژه همیار مشاور در پیشگیری از بحران‌های جدی در کل کشور، گفت: با کمک همیار مشاور توانستیم به موقع ورود و از وقوع برخی از بحران‌ ها جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ م

فعالیت همیار مشاور ان در مدارس کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.