سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

پرداخت بیش از ۴۰ درصد مطالبات گندم کاران

بیش از ۴۰ درصد مطالبات گندم کاران مازندران پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید محمد جعفری مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت:: تاکنون بیش از ۴۰ درصد مطالبات گندم کاران مازندران پرداخت شد و با پیگیری‌های انجام شده مابقی مطالبات بزودی پرداخت خواهد شد.

وی افزود: هزینه خرید تضمینی گندم از کشاورزان مازندران هزار میلیارد ریال است که تاکنون ۴۱۳ میلیارد ریال از این رقم واریز شده است.

جعفری گفت: از آغاز زمان خرید تضمیمی گندم از ۲۴ خرداد تاکنون ۸۸ هزار و ۱۱۸ تن گندم از کشاورزان مازندران خریداری شد که این روند همچنان نیز ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور روند پرداخت امسال مطالبات کلزاکاران مازندران را به نسبت سال‌های گذشته مطلوب و بهتر اعلام کرد و افزود: با توجه به این شرایط، امسال گندم کاران نگرانی بابت دریافت مطالبات خود نداشته باشند.

وی از تسویه مطالبات کلزاکاران مازندران به عنوان بخش دیگری از فعالیت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور نام برد و گفت: حدود ۲۰ هزار تن کلزا از کشاورزان این استان خریداری شد.

جعفری میزان پرداختی مطالبات کلزاکاران مازندران را ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تنها ۱۰ میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان استان پرداخت نشده است که در روز‌های آتی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ م

پرداخت مطالبات به گندم کاران مازندرانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.