سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

عاملان تهدید با سلاح سرد به دام افتادند

دو شرور سابقه دار در یکی از روستاهای کرمانشاه دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ سرهنگ رضا شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه  گفت: این اشرار با داشتن  چندین  سابقه شرارت و آدم ربایی در کارنامه خود ،روز گذشته با ورود بدون اجازه به منزل یکی از شهروندان با استفاده از سلاح سرد آنان را تهدید و ایجاد مزاحمت کردند.

وی با بیان اینکه متهمان ، یکی از ساکنان منزل را از ناحیه دست مجروح کردند و پیش از رسیدن ماموران از صحنه متواری شدند، افزود: با توجه به حساسیت موضوع ، ماموران انتظامی شهرستان رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای متهمان را در یکی از روستاهای حاشیه‌ای شهر کرمانشاه شناسایی و برای دستگیری آنان اقدام کردند.
سرهنگ شیرزادی گفت: یکی از اشرار که اهل استان‌های همجوار است پس از مشاهده پلیس با استفاده از چاقو به سمت آنان حمله ور شد که با اقتدار ماموران راه به جایی نبرد و به ناچار تسلیم شد.
وی با بیان اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده اند، افزود: پلیس این شهرستان با پوشش اطلاعاتی کامل و حضور به موقع خود به هیچ عنوان اجازه خودنمایی به اشرار و هنجار شکنان را نخواهند داد.

 

انتهای پیام/پ

دستگیری دو  شرور سابقه دار در کرمانشاه

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.